Kantoortuin voor 15 personen beschikbaar onder flexibele voorwaarden, zodat u uw ruimte kunt uitbreiden of zelfs kunt verhuizen naar de plek waar u moet zijn.Breid uw bedrijf uit in het prestigieuze kantoorgebouw van Chancelier in het bloeiende Brussel. De regio heeft een robuuste economie en draagt bij aan een vijfde van het BBP van België. Dankzij de ongeveer 50.000 bedrijven in Brussel is de infrastructuur van de stad zeer gunstig voor het opstarten van een nieuw bedrijf. Kies uw favoriete manier om te pendelen met de bushalte Gare Centrale, het metrostation Centrale en het treinstation Brussel-Centraal op respectievelijk 140, 170 en 350 meter lopen. Breng relaties met klanten op gang door ze te begroeten op de luchthaven van Brussel en leer hen beter leren kennen tijdens de rit van nog minder dan 12 km terug naar de eersteklas werkplek die op u wacht.Professionele kantoorruimte wacht op u bij Chancelier, Brussel. Maak meteen indruk op grote schaal in dit nieuwe gebouw dat opvalt door de elegante afwerking in het centrale zakendistrict. Concentreer u op uw werk in onze rustige privékantoren of kom samen met collega's en klanten in volledig ingerichte coworkingruimten en moderne vergaderruimten. Zakelijke wifi is altijd binnen handbereik. Wilt u even weg van uw bureau? Ontspan op het dakterras of de patio. Als u klaar bent met werken, kunt u ontdekken wat Brussel te bieden heeft met heerlijke Belgische restaurants, musea en theaters in de omgeving.Maak een thuishaven voor uw bedrijf met 100 vierkante meter of kantoortuin in Signature Chancelier, ideaal voor 15 werknemers. Onze grote kantoren zijn volledig uitgerust en alles is voor u geregeld (van het meubilair tot snelle wifi) zodat u zich kunt focussen op de groei van uw bedrijf. Vind flexibele kantoorruimte die u kunt huren voor een dag of kies voor een langere periode en pas de ruimte volledig aan de unieke behoeften van uw bedrijf aan.Kantoortuinen van Signature bevatten: \• Toegang tot ons wereldwijde netwerk met duizenden locaties wereldwijd• Zeer professionele receptie- en ondersteuningsteams• Veilige technologie en wifi op bedrijfsniveau• Printers en toegang tot administratieve ondersteuning• Schoonmaak, voorzieningen en beveiliging• Beschikbare bureauruimte voor een uur, dag of maand• Regelmatige netwerk- en community-evenementen • Gemakkelijk boeken en uw account via onze app beheren• Aanpasbare en flexibele indelingen• Schaal makkelijk op of kies een andere locatie• Hoogwaardig, ergonomisch meubilairAlle getoonde foto's zijn van onze locaties, maar komen mogelijk niet overeen met dit betreffende center.Informeer nu
Type pand | Handelspand |
Dit pand heeft een uitstekende mobiliteitsscore, gebaseerd op de afstand van dit pand tot nabijgelegen voorzieningen.
Contacteer de verhuurder of krijg meer informatie:
Bekijk dit pand op ImmoVlan