-
Ik heb 3 e-mails gestuurd en 2 keer gebeld voor huur
een huis (in dezelfde dagen hebben ze het paneel voor het huis geplaatst). Er ging een maand voorbij en nu zag ik dat ze de plek hadden gehuurd. Ze hebben me NOOIT geantwoord, ze zijn racistisch. Dat is echt triest. Als u een expat bent, verspil uw tijd dan niet met hen.
-
Zeer slechte ervaring met Dries. Na jarenlang een goede en correcte huurders te zijn geweest werd de volledige borg ingehouden. Reden: kalkaanslag op de douchekraan en een paar vergeten hoekjes en kantjes. Hoewel wij niet geschilderd hadden, alle muren waren nog steeds wit, werd er van ons verwacht dat wij opnieuw zouden schilderen ... duuhh ... bij het verlaten van de woning??? Nog nooit meegemaakt.
-
Zeer slechte ervaring. In april 2019 zijn we begonnen met een 9-jarige huur van een appartement via Dries, de Ares-agent. Binnen 4 maanden besloot de eigenaar dat hij wilde intrekken. We moesten vertrekken met aanzienlijke persoonlijke kosten en met een dochtertje van een paar maanden oude baby. We kwamen er later achter dat de agent de standaard Belgische huurovereenkomst van 2019 had gewijzigd, waarbij clausules werden verwijderd die het recht van de gebruiker om naar het appartement terug te keren beperken. Op het moment van huren werden we gerustgesteld door Dries de eigenaar was een persoon om te vertrouwen. Als dat het geval was, waarom zou de agent dan specifieke zinnen uit de typische wettelijke Belgische huurovereenkomst hebben verwijderd, zeer verdacht. Pas op!