-
Abric is een bedrijf die de klant zeer slecht behandelt.
De architect is onrechtstreeks eigenaar van het bedrijf en komt enkel kijken op de werf bij voorlopige oplevering.
Wet Breyne wordt niet gerespecteerd, bij de voorlopige oplevering dient de laatste 5% al te worden betaald, anders volgt er geen voorlopige oplevering. Bij contactname met Abric wordt er pas weken later geantwoord. Vooral in de fase na de voorlopige oplevering wanneer er nog dingen moeten aangepakt worden.
Onze ondergrondse garage was een grote flop. Na 4 jaar bouwen is deze nog steeds niet opgeleverd. Ipv een pompput te plaatsen wordt er in het begin een regenwaterput geplaatst, waardoor er 3 jaar lang onvergund water weggepompt moest worden uit de garage. De vloerplaat ziet er dan ook uit alsof deze al meer dan 10jaar in gebruik is, mede door in het begin van de bouwfase metaal op de grond te laten liggen dat is beginnen roesten op de vloer.
We hebben op de tijd van de werken 5 werfleiders gehad, telkens wanneer de werfleider de problemen bij de klant begreep en hier iets aan wilde doen, werd de werfleider veranderd.