-
Wij hebben een zeer slecht ervaring met Abric gehad. Eén maand na de reservatie overeenkomst te hebben ondertekend, kwamen we via onze notaris te weten dat de verkavelingsakte onleesbaar was en hierdoor de eigenlijke verkoop niet door kon gaan. We hebben meermaals contact opgenomen met Abric, maar kregen nooit antwoord. Wanneer we na 10 telefoons en mails wel een antwoord kregen, werden we op een hele onvriendelijke en onbeleefde manier verder geholpen. Uiteindelijk is onze lening bij de bank komen te vervallen, waardoor we hebben beslist om ermee te stoppen.
Laat je ook zeker niet beïnvloeden door de mooie praat van de verkopers, want niets is hiervan waar. Nooit meer opnieuw.
-
Abric is een bedrijf die de klant zeer slecht behandelt.
De architect is onrechtstreeks eigenaar van het bedrijf en komt enkel kijken op de werf bij voorlopige oplevering.
Wet Breyne wordt niet gerespecteerd, bij de voorlopige oplevering dient de laatste 5% al te worden betaald, anders volgt er geen voorlopige oplevering. Bij contactname met Abric wordt er pas weken later geantwoord. Vooral in de fase na de voorlopige oplevering wanneer er nog dingen moeten aangepakt worden.
Onze ondergrondse garage was een grote flop. Na 4 jaar bouwen is deze nog steeds niet opgeleverd. Ipv een pompput te plaatsen wordt er in het begin een regenwaterput geplaatst, waardoor er 3 jaar lang onvergund water weggepompt moest worden uit de garage. De vloerplaat ziet er dan ook uit alsof deze al meer dan 10jaar in gebruik is, mede door in het begin van de bouwfase metaal op de grond te laten liggen dat is beginnen roesten op de vloer.
We hebben op de tijd van de werken 5 werfleiders gehad, telkens wanneer de werfleider de problemen bij de klant begreep en hier iets aan wilde doen, werd de werfleider veranderd.