Woningzorg

Laden..

Er ging iets fout, gelieve later opnieuw te proberen.

Woningzorg

  • Algemene informatie

  • Over

    Wij doen reeds meer dan 25 jaar, verkoop, verhuur, schattingen, en verkavelingen tot grote tevreden heid van onze bestaande klanten. Door onze speciale verkoopmethode garanderen wij U de beste prijs voor uw eigendom. Door de grote vraag zijn wij opzoek naar:
    Rijwoning met tuin 2/3 slpks. Bouwgrond voor open en halfopen bebouwing min. 350m². Villa met 2/3 slpks in omgeving (15 km) Mechelen. Bel voor vrijblijvende afspraak op 015 20 15 60 of 0475 61 54 22

  • Reviews 37

    • Kelly Merin in 2022 via Google
      • - Meermaals gemaild en na een tijdje een mail terug gekregen meer zeer discriminerende taal. Mensen die in schuldbeheer of bij een schuldbemiddelaar hun schilden aannemen worden NIET weerhouden. Dus mensen die met iemand samen zijn en ervoor gekozen hebben hun schulden aan te nemen die moeten maar verder rotten in hun miserie want blijkbaar hebben ze bij woonpunt geen rechten meer. Zeer laag tegen de grond als je het mij vraagt want in deze tijd heeft iedereen het wel eens moeilijk (financiële kant) Als elke immo zo werkt dan gaan er nog veel dakloos worden.
    • Maarten Hertsens in 2022 via Google
      • + Zeer goede ervaring gehad met Patrick. Altijd zeer snel antwoord op vragen en speelde de juiste informatie altijd snel door. Patrick getuigt van veel expertise en jarenlange ervaring!
    • Hugues Heirman in 2022 via Google
      • + Patrick is een zeer vriendelijke correcte professionele makelaar die geen moeite teveel is om extra informatie op te zoeken.Ik ben een uiterst tevreden koper en was heel erg tevreden van zijn diensten !
    • Charlotte Mertens in 2022 via Google
      • - Discriminatie. Aan alle opgelegde voorwaarden werd voldaan: - contract van onbepaalde duur - niet onder schuldbemiddeling staan - Nederlandste taal machtig zijn: nieuwe huurders moeten taalkennis Nederlands van niveau A1 van het Europees Referentiekader voor Talen (ERK) bewijzen’… - 1000 euro nettloon na aftrek maandelijkse huur Toch kreeg mijn vriend, die aan ALLE vereisten voldoet (ook het A1 diploma heeft) & nog steeds wekelijks avondschool volgt om een hogere graad in het Nederlands taal te behalen, te horen dat men niet wil verhuren aan iemand die geen Nederlands spreekt, zogezegd “omdat men het contract niet zou kunnen lezen.” Dit werd telefonisch medegedeeld. Geen antwoord op verzonden mail van kandidaat-verhuurder. Indien dit echter zo’n groot probleem vormt, is er toch steeds de mogelijkheid om beroep te doen op een tolk bij ondertekening van het contract? Ik ben van mening dat dit uiterst discriminerend is. En ook, waarom wordt er bij de criteria vermelding gemaakt van een A1 diploma als men perfect Nederlands vereist? U kan in dit geval niet spreken over het feit dat mijn vriend geen moeite doet om zich te integreren. Iemand die hier zijn master heeft behaald, een job heeft gevonden en lessen Nederlands volgt is uiterst bereidwillig. Indien men weigert een woning te verhuren op basis van bepaalde kenmerken van een kandidaat-huurder, zoals bijvoorbeeld nationaliteit of TAAL, is er sprake van discriminatie. DISCRIMINATIE IS VERBODEN. Het is eveneens bijzonder jammer dat verscheidene personen hetzelfde probleem hebben moeten ondervinden. Deze reactie van U vond ik op Google Reviews: “Geachte, onze verhuurders willen met hun huurders kunnen praten. De taal van het gastland trachten te spreken en begrijpen is toch een kleine moeite.” Indien een verhuurder zich schuldig maakt aan discriminatie heeft U, als makelaar, de plicht om hem/haar hierop te wijzen en hem/haar te melden dat U niet aan deze praktijken deelneemt. Nogmaals, in het geval waarover ik U wil informeren, is er wel de bereidheid om de taal te spreken. Er werd voldaan aan alle criteria, waaronder ook het A1 diploma Nederlands. Toch werd de kandidaat-huurder hypersnel afgewezen op basis van taal. Ik vind deze werkwijze uiterst jammer en ik hoop dat zich dit in de toekomst niet meer herhaalt.
    • Inoti Bruneel in 2021 via Google
      • - Arrogantie van de hoogste klasse . Past zich totaal niet aan aan de klant. Er is maar 1 bezoek moment mogelijk. hun bezoekmoment en als het niet past is dat jouw probleem. Wanneer je de woonst komt bekijken is het binnen en buiten, met weinig info of zonder deftige rondleiding. Slechte prijs woonst verhouding. Je betaald veel te veel voor een woonst die niet in orde is. Antwoord op uw reactie hieronder beste Patrick. 1. Als je mijn naam aan uw collega's gaat willen doorgeven ga je die eerst moeten juist hebben. Daarmee mijn commentaar dat jullie niet echt klant vriendelijk zijn en dan zijn er nog een paar punten. Maar die ga ik je sparen. 2. Ik heb mijn telefoon dichtgesmeten omdat ik mij niet laat uitschijten. 3. Als u denkt dat ik nog ooit iets ga bij jullie willen huren of een verband wil hebben met jullie kantoor gaat er toch wat meer menselijke kennis opgedaan moeten worden. Ondertussen heb ik een woonst. Dank u vriendelijke voor jullie slechte diensten.
    Voeg een review toe
  • Locatie

    • Gemiddelde vraagprijs Vraagprijs < +
    • Gemiddelde huurprijs/slaapkamer < +
    • Gemiddelde Realo Schatting® < +
    • Bevolking die single is Laag Hoog
    • Gemiddelde leeftijd van de bevolking Laag Hoog
    • Bevolking die een groot gezin is Laag Hoog
    • Bevolking die hoger opgeleid is Laag Hoog
    • Bevolking die werkzoekende is Laag Hoog
    • Bevolking die van een andere oorsprong is Laag Hoog
    • Gemiddeld inkomen Inkomen Laag Hoog
    • +
    b
  • Deel deze pagina

  • Contacteer kantoor

    Contacteer het kantoor

  • Ons team