+
Beste Immokantoor! De mensen zijn zeer vriendelijk! Ik heb een appartement gekocht en de service was zo top! Altijd heel behulpzaam! Op de dag dat ik het appartement wou intrekken had ik al problemen met de sleutel en ze zijn meteen komen helpen! Ook altijd bereikbaar!
-
Doen heel weinig moeite tot je ermee dreigt bij een andere immo te gaan. Bovendien komen ze vaak op de proppen met een nep-bod. Kantoor is ook totaal niet coronaproof.
-
Wilde voor de 1e maal een appartement huren, dit was toevallig bij Sofimo.
Totaal geen info gekregen over hoe alles in z’n werk gaat, wat moest gebeuren vooraleer we de sleutels kregen, enkele dagen voor start huurcontract zelf alle info moeten vragen, terwijl €200 aangerekend wordt voor de prestaties geleverd door Sofimo. Van deze “prestaties” hebben wij niets gezien.
Plaatsbeschrijving willen gebruiken van de uittrede van vorige huurder van 6 maand geleden, terwijl ook nog pleisterwerken moesten gebeuren.
Meterstand willen opnemen en ons laten ondertekenen terwijl ze nog met de werken bezig waren en electriciteit en water gebruikten, en dit dus op onze kosten ging zijn.
Pand stond al 6 maand leeg, wilde niet zeggen hoe dit komt of waarom deze werken in die periode al niet gebeurd waren. Was duidelijk tijd genoeg.
Terwijl ons huurcontract van start ging was appartement nog vollop in de pleister -en schilderwerken. Hiervan totaal niet op de hoogte gebracht door Sofimo. En het blijft zo maar doorgaan. Slechte of gewoon geen communicatie naar de huurder toe, geen eerlijke communicatie ook. Bij rondleiding werd niet naar de garage gegaan. Eerste maal wij de garage bekijken, blijkt dat deze kapot is...
Totaal geen vertrouwen meer in Sofimo!