Nota Consult

Laden..

Er ging iets fout, gelieve later opnieuw te proberen.

Nota Consult

  • Algemene informatie

    •  Leuzesesteenweg 169, 9600 Ronse
  • Reviews 15

    • Paul Verspeelt in 2022 via Google
      • - De teruggave van de huurwaarborg sleept reeds wekenlang aan , ondanks akkoord en handtekening van zowel verhuurder als huurder. Om de haverklap mails en telefoons met onbenullige vragen , om alles op de lange baan te schuiven. Irritant en onbetrouwbaar .
    • Massimo in 2021 via Google
      • - Wij hebben anderhalf jaar gehuurd via dit immokantoor. Wij waren ontevreden. Er zijn zeer veel fouten gemaakt, zo kregen we, per abuis, gevoelige informatie van een andere kandidaat toegestuurd (inclusief motivatie ed.) Dit werd gecorrigeerd, door opnieuw, een foutief document. Enkele andere voorbeelden: - Problemen / ontbrekende informatie m.b.t. borg bij Korfine. We kregen de garantie dat onze borg goed geregistreerd ging worden, we gingen zelf niets meer moeten ondernemen. toch bleven de brieven van Korfine komen m.b.t. ontbrekende gegevens. Vele dagen, 2 rappels én één telefoontje later was het eindelijk in orde. - Het rekeningnummer in het contract klopte niet (bij aanvang). ... Nuance: de persoon die de bovenstaande fouten gemaakt had, werkt ondertussen niet meer bij het kantoor. Helaas werden wij hiervan niet op de hoogte gebracht. Toen we desbetreffende persoon telefonisch contacteerden, na dagen wachten op een antwoord via E-mail, Kregen we het volgende bericht "Ik werk niet meer voor Consea". De vervangende persoon was wel een stuk oplossingsgerichter, doch we nog verschillende problemen hebben gehad zoals: - Collectief onderhoud van de ketel, zonder ons vooraf op de hoogte te brengen. Het is de verantwoordelijkheid van de huurder, maar wie weet kon ik dit zelf laten regelen tegen een voordeligere prijs? - Problemen met de ventilatie die bleven aanslepen. - De aangetekende opzegbrief: Er werd gevraagd om per brief te reageren. We kregen geen reactie. Na telefonisch aandringen hebben we dan uiteindelijk via mail een bevestiging gekregen (14 dagen later). Wat liep er wel goed: - Opname meterstanden - Grondige plaatsbeschrijving (foto's) - Vrijgave borg na verhuis. Dit gebeurde snel & correct. - Kleine defecten werden snel verholpen (defect aan vaatwasser). Ons zien ze er niet meer terug, noch voor (ver)huren of (ver)kopen.
    • Marleen Van Holsbeke in 2020 via Google
      • - Vriendelijk-en beleefdheid is matig
    • Olivier Moriau in 2020 via Google
      • + Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.... ❤️
    Voeg een review toe
  • Deel deze pagina

  • Contacteer kantoor

    Contacteer het kantoor