-
Vooral sinds 2 jaar dat ik Muriel PIERACHE ken. Belooft en houdt geen beloftes. Dan volledige stilte. Het is al 2 jaar niet verbeterd. Is beheerder van een bejaardentehuis waar een prachtig park is. 3 maanden geen tuinier! De syndicus komt nooit, de tapijten in de gangen liggen vol vuil, zelfs de directie durft niets tegen haar te zeggen. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ze kan niet worden verwijderd. Het is echt onbegrijpelijk. Ze lacht koninklijk om de opmerkingen. Heb dat nog nooit meegemaakt.
-
Absoluut te vermijden. De managers zijn veelal jonge stagiaires zonder ervaring. Zodra ze hun IPI-nummer hebben ontvangen, verlaten ze het schip. Normaal aangezien ze daarnaast worden gevraagd om ongeveer twintig flatgebouwen te beheren, wat betekent dat de service in de praktijk verwaterd is en je slechts één label onder anderen bent, de service is het beste met echter vergoedingen tegen een goudprijs.
-
Geen respect voor de klant. Luistert helemaal niet.
Ik ben de eigenaar van 3 eigendommen en alleen met hen kan ik niet luisteren naar betalingsoplossingen tijdens de Corona-pandemie. We besluiten gewoon om advocaten in het dossier te zetten.
Het is beschamend beschamend.
Zo houden we klanten toch niet!
-
Nooit bereikbaar , altijd automatisch antwoordapparaat . Overdreven duur voor geen service Schande ! Absoluut af te raden om gebouwen te beheren, echte zakkenvullers met weinig werk te verrichten . Nederlands is een nog grotere ramp. Ikzelf ben altijd bereikbaar om nog meer details te geven wat er allemaal verkeerd is bij hun. Echt droevig