+
Uitstekende diensten van BUILDING SYNDIC, zowel wat betreft het opvolgen van alle taken, de presentatie van de rekeningen, het reactievermogen, de vriendelijkheid van de toegewezen managers, enz.
-
Een curator die van jarenlange uitstekende service naar twijfelachtige service gaat... Met onze eerste manager hadden we uitstekende contacten, met de tweede minder. Het lijkt erop dat er op dit moment veel druk op de curatoren staat, wat naar ik me kan voorstellen voor enige stress zorgt bij de managers.
Boekhoudkundig niets op aan te merken: zeer professionele service, snelle reactie, alles duidelijk en betrouwbaar. Bedankt daarvoor !
Als ik als voormalig customer experience consultant wat advies mag geven: luister naar je klanten, en toon empathie voor hun gevoelens, ook als het verhaal intern misschien anders/complexer is.
+
De Keys beheren mijn appartement al 10 jaar en ik ben ze echt dankbaar. Ik had veel zorgen over waterschade en kreeg een geweldige follow-up ondanks de complexiteit van het werk enz. Ze waren ook erg beschikbaar. Dankjewel!
-
Na een aantal jaren van uitstekende samenwerking besloot de gebouwbeheerder van de curator die ons was toegewezen dat het absolute minimum moest worden gedaan met betrekking tot ons mede-eigendom. Zeer slechte opvolging van lopende claims, reacties op e-mails ontbreken, onvoldoende of op het lachwekkende af. Omdat onze nieuwste AG een verborgen camera waard is, wenden we ons liever tot andere bedrijven.