KEY-TEL

Laden..

Er ging iets fout, gelieve later opnieuw te proberen.

KEY-TEL

  • Algemene informatie

  • Over

    Wij bieden u ervaring, expertise en inzet:

    beheer van vastgoed in mede-eigendom
    volledig beheer van privé-vastgoed

    Onze activiteiten:

    Het volledige beheer als syndicus van appartementsgebouwen, kantoorgebouwen en handelspanden.
    Technische studies en advies: renovaties, aanpassing van gebouwen en installaties
    Verkoop en verhuur
    Plaatsbeschrijvingen
    Schattingen

  • Reviews 33

    • Tim Van Geenhoven in 2023 via Google
      • - Beloven een technieker langs te sturen in de namiddag voor een vals brandalarm in de gang. Niemand gekomen. Alarm heeft de hele nacht geduurd. Telefonisch onbereikbaar. Erg ontevreden over deze samenwerking.
    • Leen Loodts in 2022 via Google
      • + Vandaag belde ik naar key-tel. Ik kreeg alle informatie die ik nodig had. Vriendelijk, professioneel.
    • Quentin Romme in 2022 via Google
      • - Ik huur al 10 jaar in hetzelfde gebouw in Leuven. Laatste 3 jaar is er meerdere keren per jaar geen warm water (4 à 5 keer). Dit is soms na een paar uur opgelost, soms pas na 24u. Heb nooit geklaagd. Vandaag bel ik met de vraag of ze hier een permanente oplossing voor hebben of weten waarom dit blijft gebeuren. Antwoord: Geen idee, ze kunnen niet in de toekomst kijken, het is normaal dat dingen kapot gaan (blijkbaar is meerdere keren per jaar normaal) en dat als het me niet aanstaat, ik maar een huis moet kopen zodat ik hier geen "last" van heb. Deze syndicus is zijn naam niet waardig. Vermijdt te huren waar keytel syndicus is! (ik zou nul sterren geven als dit mogelijk was)
    • Stef S in 2022 via Google
      • - Totaal gebrek aan professionele en heldere communicatie. Mails blijven grotendeels zonder enige reactie, en als er toch iets volgt zijn het loze beloften. Bij rechtstreeks contact op hun bureau wordt men zonder enige aanleiding afgesnauwd op een agressieve en minachtende manier. Twee jaar zonder een algemene vergadering te organiseren onder het excuus van "corona" terwijl dat wel mogelijk was binnen de veiligheidsmaatregelen, zoals bij andere syndici, maar wel elke maand betaald worden. Klantgerichtheid: NUL!
    • Pascal S in 2021 via Google
      • - De naam syndicus onwaardig. Indien de mede eigenaars gebrekkige/onbestaande dienstverlening aankaarten luidt het antwoord: “vind maar eens iemand anders voor dit tarief” Nalaten algemene vergaderingen te organiseren, eigenaarsportaal dat geen updates krijgt, brandblustoestellen die men vergeet te laten controleren, aanvragen via verzekering waar geen gevolg aan gegeven wordt,… De lijst is nog veel langer. Problemen stelden zich niet enkel bij ons. Blinkt uit in geld ontvangen voor quasi onbestaande dienstverlening. Te vermijden!
    Voeg een review toe
  • Locatie

    • Gemiddelde vraagprijs Vraagprijs < +
    • Gemiddelde huurprijs/slaapkamer < +
    • Gemiddelde Realo Schatting® < +
    • Bevolking die single is Laag Hoog
    • Gemiddelde leeftijd van de bevolking Laag Hoog
    • Bevolking die een groot gezin is Laag Hoog
    • Bevolking die hoger opgeleid is Laag Hoog
    • Bevolking die werkzoekende is Laag Hoog
    • Bevolking die van een andere oorsprong is Laag Hoog
    • Gemiddeld inkomen Inkomen Laag Hoog
    • +
    b
  • Deel deze pagina

  • Contacteer kantoor

    Contacteer het kantoor

  • Ons team