-
Als ik de recensies lees, heb ik het moeilijk.
Persoonlijk zal het één keer zijn en niet twee keer hoop ik.
Het idee dat ik had van het werk van een makelaar is onder andere het begeleiden van de koper vanaf het bezoek tot aan het tekenen van de akten en pas bij het compromis en daarna de lening... in principe is het goed. Ik heb mijn commissie , ga nu aan de slag!
Laat het me uitleggen,
Het eerste bezoek, iemand die heel vriendelijk en glimlachend is, en dan komt het moment van compromis, wat altijd net zo aangenaam is. Dan volgt een laatste oproep om de acceptatie van de lening te garanderen en vanaf dit moment verandert het gezicht.
We hadden een 2e bezoek aangevraagd wat we nooit hebben gehad, we hadden ook gevraagd of het mogelijk was om toegang te krijgen tot de tuin om deze te verzorgen, ook van dit verzoek nooit iets gehoord.
Het was duidelijk dat we zijn werk moesten doen, verschillende telefoontjes om zeker te zijn dat het huis leeg was, hij wist nooit iets, ik moest de vraag zelf aan de notaris stellen...
Voor de meterstanden hetzelfde verhaal, ik heb de sleutels niet meer, vraag dit na bij uw notaris! Oké, mijn notaris vertelt me natuurlijk dat het aan de makelaar is om het te doen, dus besteed ik mijn tijd aan het optreden als tussenpersoon…
Maandag hebben we de akten verricht en zondag om 20.30 uur besloot ik, zonder iets van de makelaar te hebben gehoord, opnieuw contact met hem op te nemen om te informeren wat er met de meterstanden aan de hand was.
Hij antwoordt met een geïrriteerde blik dat hij ze de volgende dag zal doen voordat de akten worden verleden en dat hij daarna de sleutels zal overhandigen aan de notaris in Hoei. Ik vertel hem op zijn beurt dat ik het niet begrijp, omdat ik de documenten in Seraing doorgeef en na het doorgeven van de documenten de sleutels moet hebben...
Kortom, na zijn geïrriteerde, nonchalante reacties heb ik hem duidelijk gemaakt dat het niet mijn taak is om zijn werk te doen en daar stoppen we mee.
De volgende dag moesten we na het verstrijken van de akten zelf de sleutels ophalen in Hoei…
Dit is de reden waarom ik niet wil dat je dit personage tegenkomt dat vriendelijk lijkt, maar vervolgens verfoeilijk is.
+
Mensen die zich volledig inzetten om hun klanten te bedienen, die luisteren en hun best doen om zo goed mogelijk aan onze verwachtingen te voldoen.
Een speciaal woord van dank aan Richard Collard voor zijn toewijding.
-
Niet het beste bureau. Ik ben al een paar keer langs geweest, maar nooit iets definitiefs. Bovendien is er totaal geen verbinding met wie dan ook van het bureau. Maar uiteraard gezien het aantal verkopen. Dit moet een fatsoenlijk bureau zijn. Voor mij persoonlijk werkt het niet 😔😔😔
De website www.realo.be maakt gebruik van cookies om u toe te laten de website te
gebruiken en om uw gebruikte analyseren en te optimaliseren. Surf optimaal door “Accepteer cookies”
aan te klikken. Klik “Cookies beheren” om uw persoonlijke voorkeuren in te geven. U kan ook alle cookies
weigeren. Uiteraard kan u uw voorkeuren, die we bijhouden, later steeds wijzigen! Meer info in onze
Cookieverklaring.
Deze website gebruikt cookies
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies om uw surfervaring te verbeteren. Meer info in onze Cookieverklaring. U kunt uw cookievoorkeuren aanpassen op basis van de onderstaande categorieën: