Honesty

Laden..

Er ging iets fout, gelieve later opnieuw te proberen.

Honesty

  • Algemene informatie

  • Over

    Avec Honesty, vivez autrement la passion pour l'immobilier. Avec d'autres gens, avec une autre éthique.

    Chacun a sa façon de l'exercer. Chacun a sa vision, ses principes, ses objectifs et son choix des moyens pour les atteindre. A chacun son style pour manager une équipe.

    En confiant votre bien à Honesty, c'est vraisemblablement une nouvelle façon de prendre connaissance du secteur de l'immobilier.

    Une autre ambiance, une autre éthique. Simplement parce que chez Honesty, l'intégrité et la transparence ne sont pas que des principes. Ce sont les moteurs mêmes de l'entreprise.

    Et c'est aussi pour faire au mieux ce métier qu'Honesty ne fait que celui-là. Pas de service bancaire, pas d'assurance, rien que des opérations immobilières mais menées comme peu d'agences les mènent.

  • Reviews 59

    • Gautier Col. in 2024 via Google
      • - Eerlijk gezegd een rampzalige persoonlijke ervaring, de ergste professionele ervaring die ik ooit in mijn leven heb gehad. Langdurige, angstwekkende situatie: Ze vragen mij € 7.227,38 aan kosten (water, elektriciteit, stookolie) voor een huurcontract van 2 jaar - kosten berekend voor 21 maanden alleen al op 40 m², d.w.z. € 344,16/maand aan kosten en ze nemen de Struisvogelbeleid sinds het einde van mijn huurperiode. Mijn baasje, zelf werkzaam bij Honesty, beweert dat ik ALLEEN heb geconsumeerd (terwijl ik bij Lux werk van 19.00 - 18.00 uur): - 157,96 m3 water of 251 liter/dag - 5524 Kwh elektriciteit of 8,8 KwH / dag - € 3.648,55 voor stookolie of € 5,8/dag voor 1 radiator!! ______________ - De maandlasten van € 150 die ik betaalde waren provisies waarvan € 15 voor niets werd meegeteld en die de eigenaar niet hoefde te verantwoorden. - Bij mij is de binnenkomstinventarisatie niet uitgevoerd en ik heb daarom altijd geweigerd deze te ondertekenen omdat deze misleidend was. - De energiekamer van het gebouw is altijd op slot geweest - Tijdens mijn huurperiode zijn er in de loop van het jaar verschillende verzoeken om verklaringen ingediend, maar deze heb ik nooit ontvangen. (10 verzoeken?) Geen meter gecontroleerd bij binnenkomst - Geen toegang tot deze meters tijdens de huur - Geen kostendeclaratie: = Buitensporige kosten bij uitreis zonder bewijsstukken (in dit stadium) Mijn hospita weigert mij uitleg te geven zonder tussenkomst van advocaten. Het is onmogelijk om eenvoudige ondersteunende facturen te hebben, het vereist moeilijke/lange en ingewikkelde procedures voor iets eenvoudigs om mij van deze procedures te laten afzien. Zij is eigenaar van het gebouw waarin ik woonde, dit gebouw werd ook bewoond door het bedrijf van de eigenaar. Deze zoon regelde rond dezelfde tijd als mijn aankomst de kelders en de parkeerplaats aan de achterkant van het gebouw. Waardoor ik twijfel en onbegrip krijg over de verdeling van de kosten tussen huurders en bouwbedrijven! Het is onmogelijk om ondersteunende documenten te krijgen, zelfs niet van het bedrijf verderop in de straat, dat mijn vragen alleen maar beantwoordt met lachende emoji's. De eigenaresse is tevens beheerder van de curator van deze eigen appartementen en tevens zelf werkzaam bij het bedrijf Honesty dat haar verhuur beheert. Een puinhoop gecombineerd met minachting voor mensen; 18 maanden voor eenvoudige reparaties (geen lampen). Ik verbleef 2 jaar zonder oven en zonder vriezer, ondanks de problemen die al aanwezig waren bij de voormalige huurder en ondanks een ontelbaar aantal verzoeken en klachten aan hun dienst. 1 advocatenbrieven van 2 pagina's + 1 herinnering 30 dagen later wegens gebrek aan antwoord van hun diensten werden verzonden om de facturen te verkrijgen die nodig zijn om de verschillende kosten te begrijpen, ik heb TOT DEZE DATUM geen geldig antwoord gehad. Er werd mij geen factuur gestuurd om de bedragen te bewijzen die ik verschuldigd ben. Als het maar tabellen zijn die ze zelf in een mail opstellen om een ​​“officiële” factuur te maken maar die juridisch waardeloos zijn. De persoon die bij Honesty verantwoordelijk is voor het verhuurbeheer bleef drie korte regels beantwoorden op een brief van twee pagina's. Het negeren en negeren van bepaalde verzoeken. Het is duidelijk dat ik al mijn beschikbare middelen zal gebruiken om alles te rechtvaardigen wat Eerlijkheid weigert te doen! 7 jaar huur, 2 jaar bij Honesty; Nooit meer Eerlijkheid! Particuliere eigenaren zijn competenter. Sinds ik zelf eigenaar ben geworden, heb ik mijn eigen contracten overgenomen: ik hoef niet in hetzelfde land te wonen gezien de prijs van mijn verbruik. Naast overmatig verbruik: Eerlijkheid die mij elektriciteit factureert tegen € 0,58/Kwh Water kost € 5,7, terwijl het na kennisgeving aan de gemeente € 5,2 is. Vooruitlopend had ik er goed aan gedaan de laatste huur niet te betalen om zo een deel van mijn huurwaarborg terug te krijgen, want je kunt je voorstellen dat er ondanks de inventarisatie geen nieuws van haar komt. Het einde is goed verlopen.
    • Raphaël Schaefer in 2023 via Google
      • + Ik heb een uitzonderlijke ervaring gehad met dit makelaarskantoor. Hun team was professioneel, responsief en overtrof mijn verwachtingen. De agenten toonden een uitstekende klantenservice, gaven gedetailleerde informatie en beantwoordden al mijn vragen. Ik kan dit makelaarskantoor ten zeerste aanbevelen vanwege hun inzet voor klanttevredenheid en hun expertise op vastgoedgebied.
    • Marie-noelle Delhasse -Dieu in 2023 via Google
      • + Beschikbaarheid, competentie en vriendelijkheid zijn opnieuw de belangrijkste troeven van uw agent, de heer Lambermont
    • Jean Paul Rodriguez in 2023 via Google
      • - Slechte service. Gewoon goed om de huur te innen. Als je om iets vraagt, is er geen terugkeer mogelijk. We bellen nooit, niemand weet het en als het ons lukt om de persoon te pakken te krijgen, is deze persoon een beetje hooghartig en een beetje kan het me niet schelen, lijkt niet al te bezorgd en die garandeert ons op de hoogte te houden, nou ja, er is geen weg meer terug . Deze ervaring is een schande.
      • - Mijn bericht verdient niet eens een ster. Een nieuwe huurwoning die we in hun handen hebben gelegd en die we in erbarmelijke staat hebben teruggevonden. Met als enige feedback woorden als... je weet dat het gewoon een beetje vies is... dus ik vraag me af hoe hun levensstijl privé is... Maar meneer, we hebben uw huur verzekerd met onze verzekering...gelukkig hadden we de 18% meegenomen tijdens hun contract. Tijdens de verhuur hebben wij diverse malen geprobeerd contact met hen op te nemen maar telkens zonder antwoord op onze zogenaamde dossierbeheerder....oproepen die geen vervolg opleverden. We hebben onze sleutels opgehaald bij het bureau, die meer dan negatief voor ons op het aanrecht zijn achtergelaten. Wij hebben dan ook openlijk onze ontevredenheid over onze casemanager geuit. Een blonde dame die ons uitlacht in haar kantoor achterin. Na ons vertrek kregen we een telefoontje van een andere dossierbeheerder die de huurprijzen in de gaten hield. Om ons te berispen... maar wie zijn de slachtoffers van dit verhaal... het zijn nog steeds wij die hen iets in handen geven en die merken dat we opnieuw schilderen. Vuilnisbakken legen en de m**** van een perfecte rekruut voor het bedrijf afvegen... de kosten zijn opgelopen dankzij het goede management van dit bureau. En eerlijk gezegd zal ik je andere details besparen... Agentschap om meer dan te vermijden
    Voeg een review toe
  • Locatie

    • Gemiddelde vraagprijs Vraagprijs < +
    • Gemiddelde huurprijs/slaapkamer < +
    • Gemiddelde Realo Schatting® < +
    • Bevolking die single is Laag Hoog
    • Gemiddelde leeftijd van de bevolking Laag Hoog
    • Bevolking die een groot gezin is Laag Hoog
    • Bevolking die hoger opgeleid is Laag Hoog
    • Bevolking die werkzoekende is Laag Hoog
    • Bevolking die van een andere oorsprong is Laag Hoog
    • Gemiddeld inkomen Inkomen Laag Hoog
    • +
    b
  • Deel deze pagina

  • Contacteer kantoor

    Contacteer het kantoor

  • Ons team