Cplus

Laden..

Er ging iets fout, gelieve later opnieuw te proberen.

Cplus

  • Algemene informatie

  • Over

    Immo C Plus is reeds jarenlang een vaste waarde binnen de Gentse vastgoedmarkt. Dankzij onze jarenlange ervaring in vermogensbeheer, verhuur en verkoop van onroerend goed garanderen we een professionele en kwaliteitsvolle begeleiding bij elke verhuring en verkoop, waarbij de belangen van de klant centraal staan.
    Heeft u interesse in onze diensten? Contacteer ons gerust voor meer informatie!

  • Reviews 145

      • - Vrijdag en belift,maar heben ze me niet echte geholpen.
    • Amy Gabriëls in 2024 via Google
      • - Nog steeds hoor ik van medestudenten dat ze zelfs overwegen om een studentenwoning van C-Plus te huren. Ik kan het alleen maar ten zeerste afraden. Met C-Plus als rentmeester ervoer ik enorm veel problemen: - Incorrect opgemaakte huurcontracten, waardoor ik zelf nog een hele rompslomp met de bank heb moeten regelen ivm de brandverzekering. Ik verbleef zogezegd in een andere kamer, en dit was niet goed nagekeken door de vrouw die mij het contract aanbood; - Technische defecten waar niet naar wordt gekeken. De verwarming werkte in mijn kamer op de Vlasgaardstraat niet goed en maakte veel lawaai, en pas na herhaaldelijk dreigen met het aanstellen van een eigen loodgieter op kosten van de rentmeester, is hiernaar gekeken. En dan ook enkel gekeken, want volgens hen was er geen probleem. Het was daarnaast 'de taak van de huurder om de chauffage de ontluchten', wat nogal moeilijk ging met een doorgeroeste afsluitklep. Ook deze kosten zouden op mij als huurder worden verhaald volgens de telefonist. Daarnaast komen ze wél binnen zonder voorafgaande verwittiging, ondanks de garantie dat niemand binnen kan zonder toestemming. Achteraf krijg je dan te horen dat 'iemand met een loper toevallig in de buurt was, en ze geen tijd hadden om de huurder te verwittigen'. Deze huisvredebreuk is dus uiterst onprofessioneel; - Onbeleefde telefonisten die naar mijn mening op een vrij denigrerend toontje praten. Daar ik van West-Vlaanderen ben, vond een van de medewerkers er niets beter op dan mij constant in de rede te vallen om enige dialectische woorden te corrigeren, soms tot roepens toe. De persoon in kwestie weigerde mij telkens door te schakelen naar een meer bekwame operator, zelfs wanneer ik hierop aandrong; - Algemeen comfort was ver te zoeken. Ik ben voor een periode van ongeveer vijf maanden gebleven, tijdens dewelke de (enige) douches op mijn verdieping constant onderwater stonden. De afvoer in de douche raakte verstopt, en dit duurde blijkbaar tot na de stopzetting van mijn contract om te repareren. Het volledige sanitair liet veel te wensen; de toiletten raakten namelijk ook wekelijks verstopt, waardoor ze buiten gebruik werden gesteld. In de keuken zat het vol schimmel; in de frigo, in de microgolf, rond de afspoelbak enz. Als andere kotgenoten de keuken overhoop halen met bergen afwas, kan dit maandelang ongestoord blijven liggen. Er is absoluut geen controle op de salubriteit, noch op het onderhoud van het pand: zij geven immers te kennen dat dit onder de verantwoordelijkheid van de syndicus valt. Of zij als rentmeester er niets aan kunnen doen, laat ik in het midden. Vooraleer je een contract krijgt, dien je verschillende zaken aan C-Plus mee te geven. De vereiste procedure stemt niet overeen met het gebrek aan goeie dienstverlening. Het herhaaldelijk contact met de syndicus, die mij telkens doorverwees naar C-Plus, loste niets op. Uiteindelijk is er €100.00 van mijn initiële waarborg afgehouden, conform de huurovereenkomst. Daarmee kon ik leven. Ik hield het sowieso geen jaar vol met een bende incompetente profiteurs. Ik heb er enorm veel spijt van dat ik hier ooit getekend heb, al laat het studentenleven aan de UGent weinig ruimte voor selectiviteit. Kijk sowieso eerst verder dan C-Plus.
    • Adam Jowett in 2023 via Google
      • + Zeer tevreden met C-Plus... Ik huur nu al bijna twee jaar een appartement van C-Plus en iedereen met wie ik contact heb gehad is heel vriendelijk & behulpzaam geweest, zowel in het oplossen van problemen als in het opstellen en beheren van mijn huurcontract. Communiceren met c-plus verloopt bijna altijd snel en gemakkelijk in mijn ervaring :-)
    • Moria Buysse in 2023 via Google
      • + Wij zijn C-plus heel erg dankbaar voor al hun hulp! We zijn in een moeilijke situatie gekomen met het huren van ons appartement, maar door hun ondersteuning zijn de problemen snel opgelost. We appreciëren dat heel erg!
    • Marlies Dekimpe in 2023 via Google
      • + Zeer goeie ervaring met C-Plus. Zowel de zaakvoerders als het personeel zijn behulpzaam en correct. De communicatie verliep steeds professioneel, alsook naar het einde toe van het huurcontract werd alles duidelijk en vlot afgehandeld.
    Voeg een review toe
  • Locatie

    • Gemiddelde vraagprijs Vraagprijs < +
    • Gemiddelde huurprijs/slaapkamer < +
    • Gemiddelde Realo Schatting® < +
    • Bevolking die single is Laag Hoog
    • Gemiddelde leeftijd van de bevolking Laag Hoog
    • Bevolking die een groot gezin is Laag Hoog
    • Bevolking die hoger opgeleid is Laag Hoog
    • Bevolking die werkzoekende is Laag Hoog
    • Bevolking die van een andere oorsprong is Laag Hoog
    • Gemiddeld inkomen Inkomen Laag Hoog
    • +
    b
  • Deel deze pagina

  • Contacteer kantoor

    Contacteer het kantoor

  • Ons team