INOWAI SA

Laden..

Er ging iets fout, gelieve later opnieuw te proberen.

INOWAI SA

  • Algemene informatie

    •  , 1170 Watermael-Boitsfort
  • Reviews 99

    • Aditi Prasad in 2024 via Google
      • - Op basis van mijn ervaring zou ik alle expats in Luxemburg aanraden om weg te blijven van het huren van een huis dat via Inowai wordt verhuurd. Ik betaalde 1800 € aan hen als bemiddelingskosten en ze hielpen me met absoluut niets tijdens mijn verblijf in het huis gedurende twee en een half jaar. Het duurde zes maanden voordat mijn belbel werd gerepareerd. En toen ik mijn appartement verliet, brachten ze me 1100 € in rekening voor het schoonmaken van een 1bhk! Toen ik om details over de schoonmaakkosten vroeg, gaven ze me een factuur zonder details, alleen de eindafrekening zonder details over het aantal uren, de kosten per uur, enz. Ze zijn opgezet om geld van expats te manipuleren. Ik heb zelfs contact opgenomen met een advocaat en de advocaat vertelde me dat ze dit vrij vaak doen bij expats die ze beschouwen als een manier om inkomen te verdienen. Ik zou echt voorzichtig zijn en u aanraden om geen huis op te halen dat via Inowai is gehuurd. Lees ook de andere recensies en zie dat andere mensen soortgelijke ervaringen hadden
    • Quentin in 2024 via Google
      • - PAS OP! KWAADWEGENDE AGENTSCHAP Inowai had de leiding over het appartement dat ik huurde. Toen ik besloot de woning te verlaten, met medeplichtigheid van de huisbaas (die hen royaal betaalt), deden ze al het mogelijke om mijn hele borgsom te stelen en probeerden ze nog meer af te nemen: - Inowai heeft mij gevraagd om kosten te betalen die aan de verhuurder moeten worden betaald, zoals de vervanging van een gebruikte kraan die tientallen jaren oud is en eenvoudigweg onderhevig is aan normale slijtage - Inowai heeft de einddatum van mijn opzegtermijn uitgesteld om de huur van de laatste maand te verhogen, terwijl ik ervoor heb gezorgd dat ik mijn opzegbrief op tijd heb verzonden om de wettelijke opzegtermijn van 3 maanden te respecteren - Inowai produceerde valse documenten op basis van niet-bestaande facturen. Hun enige rechtvaardiging is dat de verhuurder de te betalen kosten heeft gevalideerd (uiteraard deed hij dat zoals bij deze fraude het geval is). Maar validatie door verhuurder heeft uiteraard geen juridische waarde Toen ik deze beschuldigingen betwistte, besloten ze eenvoudigweg al mijn e-mails/oproepen te negeren en alle communicatie stop te zetten. Alleen als u hen aanklaagt en voor de rechtbank brengt, wint u de zaak. AANDACHT! FRAUDULEUZE INSTANTIES Inowai verzorgde het verhuurbeheer van het appartement dat ik huurde. Toen ik vertrok, hebben ze samen met de eigenaar (die ze rijkelijk betaalt) er alles aan gedaan om mijn volledige aanbetaling en meer te stelen: - Inowai brengt mij reparatiekosten in rekening die door de eigenaar betaald moeten worden, zoals het vervangen van een tientallen jaren oude kraan die gewoon normale slijtage heeft ondergaan - Inowai stelt de einddatum van de juridische kennisgeving uit om de laatste huur te verhogen. Ik had echter al het mogelijke gedaan om mijn huuropzeggingsbrief op tijd te versturen en zo de wettelijke opzegtermijn van 3 maanden te respecteren - Inowai gaat zelfs zo ver dat zij de kostenstaat vervalst op basis van niet-bestaande facturen. Hun enige rechtvaardiging is dat de eigenaar de afrekening heeft gevalideerd (uiteraard heeft hij gevalideerd voor zover zij medeplichtig zijn aan deze fraude). Maar de validatie van een eigenaar van de verklaring heeft geen juridische waarde. Radiostilte van hun kant wanneer ze met deze feiten worden geconfronteerd en besluiten elke poging tot communicatie eenvoudigweg te negeren. Alleen door ze voor het Vredeshof te slepen kunnen we de zaak winnen, terwijl in der minne niets mogelijk is.
    • Monica López-Tafall in 2024 via Google
      • + We hadden het geluk dat Maud onze agent was. Ze heeft ons enorm geholpen bij het huren van ons appartement. Alles zeer goed verzorgd en altijd beschikbaar om onze vragen te beantwoorden. Vergeleken met de (zeer) slechte ervaringen die ik heb gehad met andere bureaus was dit een 10/10.
    • Gauthier Vangangel in 2023 via Google
      • - Hoewel de verhuizing naar ons appartement heel goed is verlopen, zou ik het gebrek aan professionaliteit en aandacht voor het verhuurbeheer willen betreuren, vooral na het betalen van bemiddelingskosten. Sterker nog, het personeel is telefonisch nooit te bereiken, als we een mail sturen moeten we stelselmatig 2 weken wachten voordat we antwoord krijgen en het lijkt erop dat ze zich simpelweg niets aantrekken van onze problemen. Minimale termijn van 6 maanden voor elk probleem, zelfs urgent.
    • Bea Serrano in 2023 via Google
      • - Gaëlle legde ons alles uit en liet ons alles zien. Ze was altijd beschikbaar. Haar werk was perfect! Maar ik moet vermelden dat we zeven maanden na onze verhuizing nog steeds wachten tot het bureau de ontbrekende lichten in het appartement en enkele andere dingen heeft geïnstalleerd. We hebben geprobeerd contact op te nemen met de verantwoordelijke persoon (niet meer Gaëlle) en hij reageert niet eens op de e-mail die we hebben verzonden. Ik ben zeer teleurgesteld over het makelaarskantoor...
    Voeg een review toe
  • Deel deze pagina

  • Contacteer kantoor

    Contacteer