-
Schandalige service! Ik heb 2 jaar lang gehuurd via Brody, altijd op tijd de huur betaald en nooit problemen gehad. Na dat ik uit het appartement ben gegaan heb ik 6 maanden moeten wachten om mijn huurwaarborg terug te krijgen. 6 maanden! Na herhaaldelijke herinneringen, nooit feedback gekregen. Uiteindelijk slechts de helft terugbetaald gekregen, pas weer 3 weken later na aangetekend schrijven aan de CEO de andere helft ontvangen.
Niet te vertrouwen.
-
Wij hebben ons huis bijna bij dit bedrijf gekocht en veel problemen gehad, eerst werd het huis ongeveer 1 jaar later opgeleverd dan beloofd met veel problemen. Nu hebben we serieuze problemen en Brody verbergt zich en geeft geen antwoord. We hebben uiteindelijk meer dan 5000 euro uit onze zak betaald voor hun werk van slechte kwaliteit, maar het is nog steeds niet opgelost. Ik ben bang dat we nog steeds meer dan 10.000 euro zullen moeten betalen om het probleem op te lossen alles.
Koop niet bij hen!!!!
Meer gedetailleerde informatie:
We hebben zeer ernstige problemen, er is een leiding kapot in de muren en zodra we de douche op de eerste verdieping gebruiken, lekt er water door het plafond op de begane grond. We hebben Brody vaak gebeld - geen antwoord, we sturen heel veel e-mails - geen reactie, we hebben een aangetekende brief gestuurd - het antwoord was dat je contact moet opnemen met je verzekering, terwijl het probleem duidelijk een slechte constructie is (dat is wat de verzekering zegt ).
De enige optie is naar de rechter stappen.
-
Elke situatie is natuurlijk persoonlijk, maar heb zelf nog nooit zo'n slechte klantenopvolging gezien van een makelaar/verkoper (Project Oaze in Adegem). De basis-informatie was incorrect, waardoor compromis en hypotheek-overeenkomst helemaal opnieuw moesten (los van feit dat de informatie cruciaal was bij de beslissing).
Van een opgeleverd appartement, had ik er plots geen-opgeleverd. Niemand kon me ook maar zeggen wanneer het appartement opgeleverd ging worden. Bovendien was er op een verdieping een groot waterlek, dat natuurlijk vakkundig werd verzwegen.
Kan allemaal gebeuren, maar ergste is dat de projectverantwoordelijke/makelaar gewoon weigerde contact op te nemen. 9 keer bellen, steeds de belofte gekregen dat er ging teruggebeld worden, maar niks.
Daarnaast werden er ook kortingen en deals aangeboden, maar jammer genoeg niet bij mij. De ene keer had ik te vroeg gekocht, de andere keer te laat ...
Dat er op 101 projecten dingen kunnen mislopen, is normaal. Dat je er als agency zo mee omgaat, zegt gewoon iets over de mentaliteit.