HOME-IN S.A.R.L.

Laden..

Er ging iets fout, gelieve later opnieuw te proberen.

HOME-IN S.A.R.L.

  • Algemene informatie

    •  2440 Geel
  • Reviews 21

    • Ana D.M. in 2023 via Google
      • + We hebben een geweldige ervaring gehad met Home-In en onze agenten, Gauthier & Gilles. Het is dankzij hen dat wat een zeer stressvolle ervaring was (eerste kopers, problemen met onze AtHome-hoveling enz.), ze er een uiterst aangename en zeer menselijke aangelegenheid van hebben gemaakt, en we zullen altijd dankbaar zijn voor het helpen wij krijgen ons huis. Grote MERCI & warmste aanbeveling! :)
    • Laurent Welter in 2023 via Google
      • + Ik wil graag een geweldig team en meer in het bijzonder Gilles en Gauthier feliciteren met de verkoop van mijn eigendom dat in recordtijd en onder uitstekende voorwaarden is verkocht. Ik beveel het van harte aan!
    • Petros Stefanos in 2023 via Google
      • + Over het algemeen een goede ervaring met Gilles van Home-In. Hoewel er tal van problemen waren tijdens het hele proces van het afronden van de overeenkomst, was Gilles niettemin te allen tijde beschikbaar en responsief en zorgde ervoor dat we alle problemen oplosten. Uiteindelijk is de overeenkomst met succes gesloten. Bedankt!
    • Anaïs Bourdon in 2023 via Google
      • + Met mijn partner huren we sinds 1 maand een appartement via het bureau. Het reactievermogen van Gilles, onze makelaar is uitstekend. Geen klachten ! Dankjewel
    • Daniel Burke in 2023 via Google
      • - Een van de minst professionele bedrijven waar ik ooit mee te maken heb gehad. Gilles Bauler, een agent van het bedrijf, was een nachtmerrie om mee om te gaan en ongelooflijk onprofessioneel. Blijf uit de buurt van dit bedrijf. Toen ik voor het eerst bij het pand aankwam, begon meneer Bauler vrouwonvriendelijke opmerkingen te maken over de vrouwelijke huurders. Toen hij eenmaal zijn betaling had ontvangen, was het bijna onmogelijk geworden om contact met hem op te nemen over de eindeloze problemen van het onroerend goed. Ik gaf de opzegtermijn van 2 maanden voor mijn vertrek zoals vermeld in het contract, maar als het ging om het terugkrijgen van mijn aanbetaling, werd alles in het werk gesteld om mijn aanbetaling te behouden als u er niet in slaagde een vervangende huurder te vinden. Voor mij getuigt dit van een gebrek aan voorbereiding en ik leed onder dit gebrek aan vooruitziendheid. Naar aanleiding van uw klacht over het niet laten schoonmaken van de kamer. Ik heb afbeeldingen die bevestigen dat de kamer naar tevredenheid is schoongemaakt. Ik heb ook niet onmiddellijk om mijn aanbetaling gevraagd, zoals u beweert, en heb 3 weken gewacht op een reactie hierover, waarop ik niets heb gehoord. Hierna moest ik continu bellen en e-mailen om antwoord te geven. Maar ik kreeg minachting en een agressieve, onprofessionele toon. Ik voelde me beledigd en gekwetst door het gebrek aan urgentie en professionaliteit dat ik verwachtte te ontmoeten.
    Voeg een review toe
  • Deel deze pagina

  • Contacteer kantoor

    Contacteer