-
1ster is hier nog teveel wat een hoop papieren dat je hier moet voorleggen .
Heel klantonvriendelijk laten je 10 min aan de telefoon hangen .
2de keer daarna terug contact opgenomen en pand was ineens verhuurd .
Al hoe wel ze eerst mailen voor je gegevens .
-
Beste
Opletten voor deze mensen niet eerlijkheid werken twee keer afspraak gezet en vandaag zegt die huis verhuurd we wacht al 3 week eerste zegt ze ik ben corona daarna afspraak annuleren en vandaag ik heb mail gekregen die huis verhuurd ik voel me discriminatie ik zal achter met me advocaat bezig zijn ze hebben mijn tijd lost geld kost gedaan dus u moet ook opletten
-
Woonbureau zijn slecht in klachtenbehandeling van de woning. Ze draaien erom heen en geven je 6 voor 9. Geurhinder in een gebouw willen ze niet opsporen en oplossen. Onderhoud van de trap en gang wordt niet regelmatig uitgevoerd. Als je een woning bij hun wilt nemen praat zeker eerst met de buren voordat je het contract tekent.
-
Ze vragen om te vragen... je moet zoveel documenten voorleggen die uiteindelijk niets te maken hebben met de verhuur, om dan doodleuk te zeggen dat ze alles wel eens gaan bekijken of ze al dan niet een positief advies gaan geven aan de eigenaar. Ik ben blijkbaar niet de enige met deze ervaring.