+
Mijn ouders gingen voor een aankoop via het Wafina-bureau. Ze waren opgetogen! Sindsdien beheren ze hun eigendommen thuis.
Met dank aan Wafina voor hun vriendelijkheid, efficiëntie, professionaliteit:)
-
Agentschap te vermijden!
Nog nooit een samenleving zo slecht zien draaien, geen respect voor mensen.
Tijdens het eerste contact met hen om een pand te bezichtigen, werken deze lieve makelaars niet meer na 17.00 uur, en ook niet in het weekend. Het volstaat te zeggen dat als we werken, we tijd MOETEN nemen om hen te plezieren om ze te kunnen bezoeken! Dit is absoluut onprofessioneel.
Het bezoek wordt gedaan met een persoon van het bureau en deze persoon nodigt tegelijkertijd 2 geïnteresseerden in het appartement uit, tegelijkertijd, zonder te vragen of het stoort (het is zeker dat voor supporters van de minste moeite we maar één keer de klus klaren. ..).
Wanneer de bestanden zijn teruggestuurd om de eigenaar te informeren en dat we bij de inventaris zijn aangekomen, rekent de persoon van het bureau 100 € aan om met ons terug te keren naar het appartement en een lijst met apparatuur te laten ondertekenen.. Gewapende overval!
Als landmeter van opleiding zouden mijn klanten woedend zijn als ik ze zo'n inventaris zou geven!
Bij het verlaten van het appartement moesten we het werk opnieuw voor hen doen, achter hen aan rennen om de documenten te krijgen om de aanbetaling te recupereren, onmogelijk voor hen om de tijd te vinden om een e-mail te sturen die 2 minuten duurt om een bijlage te plaatsen!
Toen mevrouw Thonon de recensie zag die ik op Google had gezet, kreeg ik een heel aangenaam telefoontje waarin ze me verbaal beledigde door me te durven vertellen dat ik niet in mijn gezicht kan zeggen wat ik denk, maar via de telefoon kwam beledigen is niet beter...
Ik raad dit bureau echt niet aan (als je het een bureau kunt noemen...) aan een eigenaar of huurder...
-
Nog nooit zo'n onprofessioneel makelaarskantoor gezien. Madame Tonon laat zich zelfs ophangen omdat deze dame overdonderd is en je haar niet moet irriteren. Beheert de dossiers van zijn collega's niet, haalt mensen binnen en is er dan niet meer. Kortom, ze geven echt niets om klanten. 1 punt is nog te veel.