Huyzen Lokeren

Laden..

Er ging iets fout, gelieve later opnieuw te proberen.

Huyzen Lokeren

Pro
  • Algemene informatie

  • Over

    WAT KUNNEN ONZE VASTGOEDKANTOREN IN ANTWERPEN, BEVEREN, DENDERMONDE, LOKEREN EN GENT VOOR U BETEKENEN?
    Wenst u een huis of appartement te verkopen of te verhuren? Bent u op zoek naar het perfecte stuk grond of luxe vastgoed? Of zoekt u de geschikte partner voor uw nieuwbouwproject?

    U bent aan het juiste adres!
    Onze immobiliënkantoren werken volgens de succesvolle verkoop- en verhuurformule van de Huyzen Vastgoedgroep.
    Wij zijn groot, maar tegelijk ook lokaal en persoonlijk.
    Door het combineren van de expertise en ervaring van onze vijf kantoren zorgen wij voor de best mogelijke service in de vastgoedsector.

    Wil u meer weten over onze aanpak of hebt u een interessant pand gezien?
    Kom langs in één van onze kantoren en wij beantwoorden met plezier al uw vragen !

  • Reviews 21

    • Pauline M. in 2024 via Google
      • + Prachtige panden van topkwaliteit! Goede service, steeds bereikbaar voor alle vragen. Vriendelijke en vlotte aankoop.
    • Tony in 2024 via Google
      • + Huizen..absoluut bij Huyzen Lokeren…net dat tikkeltje meer..dat maakte het verschil bij de verkoop van onze woning..een welgemeende dankjewel aan Maxim! Vanwege, Tony en Greta Segers-Vermeir
    • Louise-Marie Van Isterdael in 2023 via Google
      • - Eind februari kwam een prachtig huis op ons pad. We gingen gaan kijken en waren er helemaal weg van. De makelaar speelde toen al het spelletje van ´jullie zullen snel moeten zijn, er zijn nog kandidaten waar we verder mee staan´. Wij wisten wel dat dit typisch was voor makelaars en het waarschijnlijk niet zo was. Toch deden we snel een bod omdat het huis echt helemaal ons ding was. Wij deden een bod op een formulier dat opgemaakt was door de hypotheekwinkel en wouden het bod 5 dagen laten gelden. Toen begon de makelaar erg moeilijk te doen en handelde totaal niet correct. Hij wou ons bod niet doorgeven aan de verkopers en probeerde tijd te rekken + er zelf persoonlijk voordeel uit te halen. Hij zei dat ons bod een maand geldig moest zijn en 5 dagen echt niet kon. Ook zei hij dat het bod enkel geldig was als het op hun formulier stond (wat niet zo is). Wij bleven herhalen dat hij ons bod diende door te geven, het bod geldig was en we bij onze 5 dagen bleven. De makelaar bleef moeilijk doen en drong erop aan hun formulier in te vullen. Dit deden we uiteindelijk ook, maar bleven herhalen dat we niet afweken van ons bod en het termijn dat we stelden. Ondertussen waren we al enkele dagen later.. Het standaardformulier dat we moesten invullen klopte voor ons niet, dus we vroegen enkele zaken aan te passen. In het formulier stond er bv dat we het voorschot (wij wouden dit waarborg noemen, maar dit wou hij niet) moesten betalen nadat ons bod werd aanvaard, maar bevriende makelaars en notarissen zeiden ons dat dit pas moest na het ondertekenen van de compromis. Ook stond er in het document dat wanneer we ons bod zouden terugtrekken na aanvaarding dat we dan 3% schadevergoeding zouden moeten betalen aan de makelaar (dit naast de wettelijke 10% die we aan de verkopers zouden moeten betalen). En tot slot probeerde hij ook hier onze datum van ons bod aan te passen door op het einde te noteren dat ons bod pas gegeven was op datum van digitale ondertekening, maar we zaten ondertussen al 2 dagen verder.. We stuurden enkele keren door wat we wouden aanpassen, maar de makelaar deed heel moeilijk en maakte er telkens iets van wat wij niet wouden. Zo veranderde hij de schadevergoeding van 10% voor de eigenaars en 3% voor hem in ´7% voor de eigenaars en 3% voor hem'. Dit terwijl wij het niet correct vinden dat we aan hem iets zouden moeten betalen, maar wel akkoord waren met 10% voor de eigenaars. Na veel discussie en gedoe hebben wij het document zelf aangepast en met de hand doorstreept en geschreven wat we nu echt wouden. Dit uiteindelijk naar hem doorgestuur en aangegeven dat we niet gaan blijven discussieeren en aanpassen, met nogmaals een herhaling dat ons bod al 3 dagen geleden gedaan werd en geldig was en we dus het termijn niet zouden aanpassen. Uiteindelijk gaf de makelaar het bod pas 3 dagen later door waardoor de eigenaars maar 2 dagen bedenktijd meer hadden. Dit terwijl een makelaar elk bod per direct moet doorgeven. Deze makelaar was alleen bezig met zichzelf en niet met zijn klanten. Uiteindelijk werd ons bod aanvaard en hebben we nu een prachtig huis, maar de manier waarop dit alles is verlopen is echt niet oké. Wij zouden immo Huyzen aan niemand aanraden en blijven liefst zo ver mogelijk uit hun buurt.
    Voeg een review toe
  • Publicaties 30

    • Gemiddelde vraagprijs Vraagprijs < +
    • Gemiddelde huurprijs/slaapkamer < +
    • Gemiddelde Realo Schatting® < +
    • Bevolking die single is Laag Hoog
    • Gemiddelde leeftijd van de bevolking Laag Hoog
    • Bevolking die een groot gezin is Laag Hoog
    • Bevolking die hoger opgeleid is Laag Hoog
    • Bevolking die werkzoekende is Laag Hoog
    • Bevolking die van een andere oorsprong is Laag Hoog
    • Gemiddeld inkomen Inkomen Laag Hoog
    • +
    b

    Actieve panden 30

  • Deel deze pagina

  • Contacteer kantoor

    Contacteer het kantoor

  • Onze groep

  • Ons team