-
Ik heb een afspraak aangevraagd voor een appartement op de Kuringersteenweg te Hasselt. De persoon die mij opgebeld heeft wou geen afspraak vastleggen bij daglicht. Enkel na 18.00u!
Voor een appartement te huren aan 850€ heb je toch wel het recht om dit te zien bij daglicht, denk ik!
Heel abrupt aan de telefoon en zeker niet commercieel!
Ik zou dit stukken beter doen. Arme eigenaar!
+
Wendy Remans is een klasse vrouw en zeer goede makelaar, zij luistert goed naar de node van de mensen en we zijn zeer tevreden met de samenwerking die zij voor ons gedaan heeft en ik kan haar alleen maar aanraden met al haar professionaliteit en algemeen Domo ook want de rest van de familie Domo zijn ook bewame hulpzame makelaars.
-
Ik heb via Domo een appartement gehuurd. Ik vond hun werking zeer ondermaats. De huisbaas bleef in gebreke om dringende herstellingen uit te voeren. Ik vroeg de verlenging van mijn huurcontract voor de periode van 1m aangezien dat de oplevering van mijn appartement vertraging opliep en alsnog heeft Domo het lef om, enkel telefonisch uiteraard, het voorstel te doen dat het huurcontract voor 1 maand verlengd kon worden, mits dat ikzelf de schade (gebroken terrastegels) vergoedde. Bijgevoegd is een foto van het terras waar mijn vriend op gaat staan wat volgens de huisbaas 'niet beter geplaatst kon worden' en een foto van de slecht geplaatste gebroken terrastegels. Deze waren niet bestand tegen het gewicht en de hitte van de voet van de parasol. Voorts werden de bezichtigingen zeer onprofessioneel geregeld. Er werd niet of zeer last minute afgebeld indien niemand kwam opdagen waardoor ik nodeloos mijn vakantie met een dag diende uit te stellen. Men verschafte de potentiële huurders foute informatie (volledig afgemaakte tuin terwijl wijzelf nog een stuk draad hebben moeten zetten, vloerverwarming terwijl er radiatoren hangen). Ik ben enorm opgelucht dat ik die klucht van het huren achter mij kan laten en vanaf nu in mijn eigen appartement woon! Geen gedoe en geen gezever meer.