-
Jammer dat 1 ster nodig is. Bij het intrede van onze huurwoonst nam ik zelf ook foto's, waar de jongeman niet mee kon lachen. Na drie jaar begrijp ik waarom. Foto's van intrede worden niet in rekening genomen en álles wordt bij uittreden ten koste van de huurder verrekend. Letterlijk alles. Dit immokantoor kiest enkel kant voor zijn broodheer en laat eerlijke bemiddeling links liggen! Zelfs wanneer de verhuurder trots zegt een 'kaft vol klachtenbrieven' te hebben, weigert dit immokantoor te doen wat het hoort te doen
-
Jammer dat 1 ster nodig is. Bij het intrede van onze huurwoonst nam ik zelf ook foto's, waar de jongeman niet mee kon lachen. Na drie jaar begrijp ik waarom. Foto's van intrede worden niet in rekening genomen en álles wordt bij uittreden ten koste van de huurder verrekend. Letterlijk alles. Dit immokantoor kiest enkel kant voor zijn broodheer en laat eerlijke bemiddeling links liggen!
-
Huurders worden benadeeld ten opzichte van verhuurders die Scheldegalm inschakelen.
Huurder is immers maar een "passant" in hun klantenbestand terwijl ze verhuurders liever vertegenwoordigen/verdedigen bij eventuele discutiepuntjes.
Bvb bij plaatsbeschrijving voor & na.
En/of eventuele schadevergoeding/tegemoetkoming bij uittrede...
Wees kritisch bij ingebruikname van een pand is mijn tip!!!
U zou wel eens kunnen opdraaien voor de kosten/herstellingen van oorspronkelijke of later opgetreden gebreken aan een huurpand...
Scheldegalm zal eerder opteren om de huisbaas te paaien dan objectief te handelen.
U weze gewaarschuwd!!!
-
slechte ervaring. Schijnheilige mensen. Vriendelijk in je gezicht, maar achter je rug niet. Ze kiezen 100% de kant van de verkoper, minimaliseren problemen (schimmel in het huis werd genegeerd) etc. Te vermijden.