-
Als het mogelijk was om 0 sterren te geven, zal ik dat doen, maar helaas kan ik dat niet.
Vreselijke ervaring op alle niveaus.
Laatste feit onder vele anderen: ik betaal 100€/maand om toegang te hebben tot een parkeerplaats waar mensen die niets betalen plaatsen kunnen bezetten (ja, want de parkeerdeur heeft vaak problemen en staat dus open). Als je de klantenservice belt, zeggen ze dat je niets anders kunt doen dan een recensie plaatsen. Merk op dat dit vele malen is gesteld maar niet wordt gerespecteerd. Ik kon elders buiten de parkeerplaats parkeren. Mail schrijft dezelfde avond reactie na anderhalve week om mij te vertellen dat er geen compensatie zal plaatsvinden en dat het ook niet anders is.
Kortom, vermijd.
-
De aankondigingen zijn helemaal niet up-to-date, ze trekken ons aan met aankondigingen van parkeerplaatsen en wanneer we contact met hen opnemen, vertellen ze ons dat de parkeerplaats al heel lang bezet is en dan bieden ze ons een andere parkeerplaats aan die niet komen helemaal niet overeen met uw criteria.
Amateurwerk of een commerciële strategie om klanten te hebben door ze andere plekken aan te bieden zonder rekening te houden met de afstand?
Mediteren...
-
Twee keer vast gezeten op de parking . Omdat de app niet werkte. Ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd en het werkte ook niet. Zelf op een andere gsm ging het niet. Zo onproffesioneel , dat de klant naar huis moet wandelen of met een taxi moet gaan. Noodnummer pakt nooit op als ik belde . !