-
-Beloftes bij verkoop worden niet nagekomen
-Zeer gebrekkige communicatie tot zelf niet meer antwoorden
-Persoonlijke en gemeenschappelijke ingebrekestelling worden compleet genegeerd en verantwoordelijkheid wordt niet genomen
-Ondertussen zijn we meer dan 1 jaar na de voorlopige oplevering van het Zilverkwartier en zijn er nog veel zaken niet in orde en zijn er al heel veel zaken compleet verkeerd gelopen:
*autolaadpalen werken nog steeds niet
*nog geen fietsrekken in fietsenstallingen
*pomp naar riool is al moeten worden vervangen
*ruimdiensten zijn al meermaals moeten komen (met overstromingen in appartementen -> schade)
*geluidsisolatie tussen de appartementen, met inkomhal en met Colruyt laat te wensen over
*overlast aan de picknicktafels die veel te dicht bij de woningen zijn geplaatst
*deurpompen van buitendeuren die constant stuk gaan
*geen stevige palen voorzien die moeten verhinderen dat de gevel wordt kapot gereden door vrachtwagens
*systeem van slagbomen met Colruyt werkt niet naar behoren
*geen onderhoud van park (ook geen watervoorziening voor nieuwe aanplanting)
*helemaal niet zo duurzaam als wordt verkondigd: geen zonnepanelen, geen buitenkraantjes voorzien, geen gemeenschappelijke regenwaterkraantjes voorzien op gelijkvloers
*elektriciteitskast buiten werkt nog steeds niet, er moet continue stroom genomen worden uit blok 9 om een ‘tijdelijke’ pomp naar de wadi te doen werken; waarom moet die pomp er überhaupt zijn en is die nog niet vervangen door een vaste?
*ondoordacht dom systeem om water van -1 naar -2 te laten lopen
*en ga zo maar door…