Meusardennes

Laden..

Er ging iets fout, gelieve later opnieuw te proberen.

Meusardennes

  • Algemene informatie

  • Reviews 78

    • Geoffrey Havelange in 2024 via Google
      • + Mijn ervaring met dit makelaarskantoor was over het algemeen bevredigend. De makelaar die mijn dossier volgde was Marie Draux. Ze toonde professionele vaardigheden bij het behandelen van mijn dossier (zeer snelle responstijd, nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden, zeer beleefd, enz.). Kortom: een goed makelaarskantoor met deskundige service.
    • Martin Dubucq in 2023 via Google
      • + Ik heb een zeer goede ervaring gehad met dit bureau. Ze zijn zeer attent en geven zeer goed advies. Ik kan dit bureau ten zeerste aanbevelen, in het bijzonder Marie Draux, die mijn hele dossier met professionaliteit heeft verzorgd!
    • Max Dombret in 2023 via Google
      • - Eerste verhuur via een makelaarskantoor en zeker de laatste. Talloze ongemakken tijdens de verhuur, beginnend bij de inventaris van de armaturen waar we duur voor betalen en uiteindelijk zelf fotoproeven / aanvullende documentatie moeten toevoegen (wat vanzelfsprekend was omdat ze zichtbaar zijn). Ook onvoltooide werkzaamheden bij aankomst in het appartement en een late deadline om het volledig functioneel te hebben en een zeker comfort te hebben (bel, intercom, slaapkamerdeur). Schijnbare zwarte rot op de muren van mijn kamer als gevolg van vochtproblemen, de manager van het bureau nam de tijd om het probleem opnieuw op te lossen. Verminderde beschikbaarheid op belachelijke uren en bijna onmogelijke bereikbaarheid, de enige oplossing is het sturen van een e-mail. Grote problemen met de sanitaire voorzieningen die meerdere keren terugkwamen waardoor de hele gang onder water kwam te staan, wat ook 1 maand duurde om te "repareren", geen compensatie. Tot ons verzoek om het huurcontract te beëindigen om deze plek zo snel mogelijk te verlaten gezien hoe langzaam de problemen waren opgelost! Ook hier werd geen compensatie voorzien voor alle ondervonden problemen en werd er te kwader trouw een exit-inventarisatie tot een hoogtepunt gebracht door de eigenaar en de manager van het bureau die er misbruik van lijkt te maken.! Kortom, vermijd!
    • Valentin in 2023 via Google
      • - De baas van het bureau rekent een onbevredigende inventaris aan die we bij binnenkomst opnieuw moesten doen (het balkon gevuld met duivenpoep verandert in de inventaris in "een paar duivenpoep op het balkon", onzin), grijpt pas in als er een groot probleem is of juridische bedreigingen. Acht maanden gingen voorbij zonder werkende deurbel, hij liet hem pas repareren toen we het appartement gingen verlaten voor toekomstige bezoeken. We hadden letterlijk lekkages van onze bovenburen die door ons toilet naar boven kwamen en langs de muren druppelden. Geen enkele compensatie, zelfs niet na elektriciteitsverlies als gevolg van lekkages in het elektrische systeem. Enige gebaar dat de heer tijdens een interview met de eigenaar, zijn vriend, heeft afgesproken om ons het appartement 3 maanden na het interview te laten verlaten zonder de maand compensatie te betalen die normaal vereist is voor het opzeggen van het huurcontract. Een prima minimum voor een appartement dat in totaal bijna een maand onhygiënisch is geweest. Ik heb het niet over de psychologische impact van het moeten slapen op 10 meter afstand van een plas stilstaand water met de afval van je buurman die terugstroomt hun geur in het appartement. Meneer voelt "niets" als hij na deze aflevering het appartement binnenkomt, ook al heeft de vloer het water geabsorbeerd, vermengd met het afval van onze bovenburen. Probleem van invasieve vliegen en larven die door onze keuken dwalen: "Meneer, u begrijpt het, als we de oorsprong niet kennen, kunnen we u niet helpen." Klopt, maar waarom probeer je het niet te leren kennen door er een professional bij te betrekken? Misschien heeft de kleine afgesloten binnenplaats in vervallen staat met uitzicht op de keuken daar iets mee te maken? Ik kan je de staat van de uitgang niet besparen, wat een van de meest surrealistische momenten van mijn leven is. Het appartement verkeert in onberispelijke algemene staat, in sommige opzichten (vooral op de vloer) schoner dan het appartement waarin het werd gevonden. De eigenaar strijkt met haar vinger over het meubilair dat nieuw was toen we aankwamen, waar inderdaad een beetje stof achterblijft. Ze begint aan stomme dingen te denken: een beetje kalkaanslag op het doucheglas, een klein kalkvlekje op het ovenglas, een paar sporen van regen op de 5 meter hoge ramen, de raamventilatiekamers van de keuken die uitkijken op de onhygiënische binnenplaats zijn vuil, enz. De zenuwen schieten tekort: de eigenaar legt het pand, dat in zeer goede algemene staat verkeert, echt onder de loep, terwijl een paar maanden eerder de uitwerpselen van de muren van de toiletten en de keuken stroomden en uit onze toiletten naar boven kwamen. . We dreigen deze absurde scène te verlaten. De baas van het bureau betwist vervolgens een deel van de bevindingen die inderdaad te wijten zijn aan normaal gebruik van de plaats (een paar krassen op de elektrische branders, een klein merkteken waar een frame werd geplaatst, enz.) maar betwist niet de bevindingen die ik heb zojuist onder andere genoemd. Vervolgens vertellen we hem dat het erg brutaal is om over details te kibbelen, gezien de situatie die we hebben meegemaakt en het gebrek aan compensatie. We herinneren hem er terloops aan dat hij had beloofd contact op te nemen met zijn verzekeringsmakelaar voor een schadevergoeding. Hij zei: 'Maar dat moest je met je verzekering bekijken. Het was aan je overstromingsverzekering om je te compenseren.' Wij reageren direct: "Waarom heeft u ons dit niet verteld tijdens onze talrijke telefoongesprekken ten tijde van de problemen?" Geen antwoord, slechts een halve glimlach tussen schaamte en tevredenheid. Nou ja, waarom heb je het ons niet verteld? Het antwoord is simpel: Meusardennes geeft niets om u, uw welzijn of uw legitieme belangen. Meusardennes denkt alleen aan zijn portemonnee en treedt alleen op als er wettelijke maatregelen worden overwogen. Het bureau is ook 3/4 van de tijd onbereikbaar. Kortom, hebzuchtige keuzevrijheid (van minachting). Vermijden.
    • Mateo Tassot in 2023 via Google
      • - Afspraak gemaakt op de vrijdag ervoor om 14.30 uur. Geen bevestiging per e-mail, bericht of iets anders. Op de dag van het bezoek, omdat we vrij ver weg woonden, kwamen we 4 minuten te laat aan, maar het was onmogelijk om ze te waarschuwen omdat ze 's middags bezoekers rondleiden terwijl hun kantoor gesloten is. We wachtten 25 minuten ter plaatse en gingen toen uiteindelijk weg omdat niemand de deur voor ons kwam openen. Ik stuurde een e-mail en binnen 5 minuten belde de agent mij terwijl de e-mail van mijn partner onbeantwoord bleef. Waarom belde ze mij niet toen ze daar was om te vragen waar we waren? Mysterie… De agent verzekert ons dat ze er tot 45 was en vertelt ons dat wij het waren die te laat arriveerden… de wereld stond op zijn kop 😂 Kortom, gezien de beoordeling die ze momenteel hebben, had ik het moeten vermoeden, maar het is een bureau dat je moet vermijden
    Voeg een review toe
  • Publicaties 18

    • Gemiddelde vraagprijs Vraagprijs < +
    • Gemiddelde huurprijs/slaapkamer < +
    • Gemiddelde Realo Schatting® < +
    • Bevolking die single is Laag Hoog
    • Gemiddelde leeftijd van de bevolking Laag Hoog
    • Bevolking die een groot gezin is Laag Hoog
    • Bevolking die hoger opgeleid is Laag Hoog
    • Bevolking die werkzoekende is Laag Hoog
    • Bevolking die van een andere oorsprong is Laag Hoog
    • Gemiddeld inkomen Inkomen Laag Hoog
    • +
    b

    Actieve panden 18

  • Deel deze pagina

  • Contacteer kantoor

    Contacteer het kantoor

  • Ons team