Trevi - Hasselt

Chargement..

Un erreur s'est produite. Veuillez réessayer.

Trevi - Hasselt

  • Informations générales

  • Évaluations 16

    • Giel Coningx en 2020 via Google
      • - Waardeloos. Ze doen totaal geen moeite om je verder te helpen, bij eender welk probleem. Jaarlijkse vergaderingen gaan niet door tenzij je er zelf meermaals voor belt. Antwoorden op mails doen ze zelden. Rechtstreeks telefonisch contact met de syndicus die jou blok beheerd is quasi onmogelijk. We hebben de afgelopen 3 jaar, 5 verschillende syndici gehad. Sommige begonnen eraan met goede intenties, maar lang duurde dit nooit.
    • Willem Steelant en 2020 via Google
      • - Al jaren klant met een grote blok (+40 appartementen). Heel slechte service, doen geen moeite voor het beheer van het gebouw. Recent een waterschade in de gemene delen gehad op een zaterdagmiddag - hun noodnummer was niet bereikbaar, de dossierverantwoordelijk was niet bereikbaar, ... 10 tallen keren gebeld, berichten ingesproken, berichten verzonden, geen enkele reactie ontvangen, dit terwijl je wel zag dat ze je whatsapp berichten lazen. Uiteindelijk zelf de problemen opgelost op ondertussen zondagvoormiddag. Sindsdien al 3 weken trachten hun te contacteren, zonder enig succes. 'We hebben het doorgegeven aan de verantwoordelijke', 'hij gaat u deze namiddag zeker contacteren' - emails, telefoons, enz... blijven onbeantwoord, ook na meermaals opnieuw trachten te contacteren. Totaal onprofessioneel, onkundig en geen enkele voeling of interesse in de problemen van hun klanten!
    • Deborah Pauwels en 2020 via Google
      • - Beantwoorden nooit hun mails, zelfs niet na meerdere rappels. Telefonisch zijn ze al even slecht bereikbaar. Ten eerste kan je ze alleen in de voormiddag bereiken en ten tweede als je dan toch iemand aan de lijn krijgt, dan krijg je te horen dat "de verantwoordelijke u zal terugbellen". Hetgeen uiteraard ook nooit het geval is. Dit heb ik hier al meermaals meegemaakt. Ik weet dat syndicus zijn een k** job is en dat mensen je praktisch enkel contacteren indien er zich problemen voordoen, maar dit wil niet zeggen dat je je job niet naar behoren moet uitoefenen met enig professionalisme.
    • stefanie windmolders en 2019 via Google
      • - Verschillende malen aanvraag ingediend om pand te bezichtigen , verschillende malen gebeld . Nooit iets gehoord of terug gebeld geweest . Uiteindelijk na heel veel pogingen toch iemand aan de lijn gekregen, persoon aan de telefoon verteld dood leuk dat het pand verhuurd is , terwijl ik er vanaf dag 1 bij was om het te bezichtigen. Vreselijke communicatie en klantvriendelijkheid . Huur hier NOOIT een pand , geen aanrader !! 1 ster is zelfs nog teveel , jammer dat er niet met halfjes of kwartjes gewerkt kan worden.
    • Imish Imoo en 2019 via Google
      • - Slechte service. Niet bereikbaar. Meerdere malen gemaild geen enkele terugkoppeling ontvangen.
    Ajouter une évaluation
  • Location

    • Prix de vente moyen Prix de l'annonce < +
    • Loyer moyen/chambre < +
    • Estimation moyenne de Realo® < +
    • Population célibataire Faible Élevé
    • Âge moyen de la population Faible Élevé
    • Population représentée par une famille nombreuse Faible Élevé
    • Population très instruite Bas Élevé
    • Population à la recherche d'un emploi Bas Élevé
    • Population issue d'une autre origine Bas Élevé
    • Revenu moyen Revenu Bas Élevé
    • +
    b
  • Partagez cette page