Property Management Belgium

Chargement..

Un erreur s'est produite. Veuillez réessayer.

Property Management Belgium

Pro
  • Informations générales

  • Évaluations 31

    • Lara en 2020 via Google
      • - Wij hebben dezelfde ervaring als hieronder beschreven. Wij zijn er 6 jaar lang correct betalende huurders geweest. Tweewekelijks kwam een poetshulp het appartement kuisen. We hebben voor het appartement gezorgd als was het ons eigen. Bij teruggave van de waarborg (na professionele poetsbeurt) interpreteerden ze de plaatsbeschrijving als dusdanig: - verkleurde siliconen --> vervangen van alle silicone in badkamer, wc's, keuken, ... > 100 euro - lichte aanslag in de wc pot (van > 10 j oud) --> opnieuw schoon te maken, 15 euro per wc - keukenkasten "niet 100% proper" --> opnieuw te kuisen : 40 euro - deurkrukken "niet 100% vast" --> 70euro voor herstel - enz ... Daarnaast werden enkele kleine vergetelheden (zoals ruiten buitenzijde in de winter niet gekuist, dampkap niet ontvet) ook heel duur aangerekend. In totaal kwamen ze hier aan 850 euro (dus ZONDER enige substantiële schade). Na lang discussiëren is dit bedrag uiteindelijk verlaagd naar 600 euro (nog steeds veel te veel) en hebben we de vrederechtprocedure (die wij zelf hadden opgestart) geannuleerd om onszelf verder tijdsverlies te besparen (hoewel ik vermoed dat we hier zeker nog verdere daling van het bedrag hadden kunnen bekomen). Zeer spijtige zaak, ik zou niemand aanraden met hen in zee te gaan. NB degene die hier 5 sterren geven werken toevallig ook zelf allemaal in het kantoor
    • hannes depauw en 2020 via Google
      • - Verschikkelijke immo: hopelijk kom je hiermee nooit in contact.
    • Bert Goossens en 2020 via Google
      • - Helaas kan ik geen 0 sterren geven. 1) Als huurder proberen ze systematisch aan hun verantwoordelijkheden te verzaken. Zo probeerden ze o.a. de kost voor de plaatsing van een rookmelder op mij te verhalen. Ze bleven hier op aandringen tot we het betreffende wetsartikel doorstuurden. 2) Het heeft 7 weken, 23 telefoons en 13 mails geduurd alvorens een kleine herstelling aan de buitendeur van het terras te laten uitvoeren. 3) Ons appartement hebben we steeds perfect onderhouden en was correct achtergelaten. Hun wanpraktijken waren ons inmiddels wel bekend. Bij de teruggave van de waarborg probeerden ze kleine sporen van normale gebruikschade (verouderen van siliconen, vochtschade badkamer,...) alsook een paar kleine vergetelheden heel duur aan te rekenen. (=meer dan 700 euro) Na veel discussie is dit wel verlaagd, maar nog steeds te veel. Heel deze ervaring heeft een wrange nasmaak achtergelaten. Ik hoop dan ook ten stelligste dat ze de economische inspectie op bezoek krijgen. Volgens mij zouden ze heel wat zaken vinden die niet in orde zijn! Indien u ook een huurder bent en deze problematiek herkent, verzet je zeker tegen deze praktijken! Zoniet kan je kostenloos een minnelijke schikking bij het vredegerecht vragen. Het is jammer dat dit nodig zou kunnen zijn.
    • Manuel Ortegon Solanilla en 2020 via Google
      • - Terrible experience with them!
    • Irina en 2020 via Google
      • - Unreliable and extrem slow to react. Constant change of staff, difficult to contact let alone get fast service. Company is based in Flanders and the service provided for tenants in Brussels is really bad. They have also a complex sub contracting structure and you never know who does what. Try to avoid if possible!!!
    • mieke van troos en 2020 via Google
      • + Zeer correct en héél vriendelijk. Helpen je goed met de papierwinkel bij huren van een appartement of als er een probleem is of als je je opzeg geeft. klasse!
    • Milo NBHS en 2019 via Google
      • - Personnel malpoli, et ne repondent jamais au problèmes des locataires. Le vole reste leur plus grande specialité (payé pour des services non prestés). Société vivement à deconseiller !!!
    • edward karem en 2019 via Google
      • - Optima staat bekend voor fraude, en de manier waarop de appartementen beheren is schandalig. Een bende dieven en oplichters is alles wat hier te vinden is. Ga ABSOLUUT niet in zee met dit bedrijf het zijn criminelen.
    • Dinara Gatina en 2019 via Google
      • - This company manages our building and apartments in Brussels. The service is awful: 70% of e-mails are not getting any response, client support is just not existing, our manager Kevin Ties is never responding his mobile phone, the reconciliations of provisional payments are not happening second year in a row and noone takes responsibility to resolve that. Very bad experience!
    • Quentin Duval en 2019 via Google
      • - - Des appartements surcotés - Une gestion pitoyable des dossiers - Des responsables gestionnaires insultants et grossiers - Des factures louches - Des problèmes d'habitations qui mettent des mois à être gérés MAIS nous avons le droit à des rappels et des rappels en cas de problèmes venant des locataires - Des propriétaires qui ne savent pas ce qu'il se passe - ...
    Chargement...
    Un erreur s'est produite.
    Essayer à nouveau
    Ajouter une évaluation
  • Annonces 3

    • Prix de vente moyen Prix de l'annonce < +
    • Loyer moyen/chambre < +
    • Estimation moyenne de Realo® < +
    • Population célibataire Faible Élevé
    • Âge moyen de la population Faible Élevé
    • Population représentée par une famille nombreuse Faible Élevé
    • Population très instruite Bas Élevé
    • Population à la recherche d'un emploi Bas Élevé
    • Population issue d'une autre origine Bas Élevé
    • Revenu moyen Revenu Bas Élevé
    • +
    b

    Annonces actives 3

  • Partagez cette page