03 Beheer

Loading..

Something went wrong, please try again.

03 Beheer

  • General information

  • About

    03beheer bvba is gevestigd aan de Belgiëlei 182 te 2018 Antwerpen en staat als syndicus garant voor het beheer van een 5000-tal appartementen, studio’s, kantoren en winkels in Antwerpen en de ruime omgeving.
    03beheer bvba is lid van de beroepsvereniging C.I.B. (Confederatie Immobiliënberoepen) en geregistreerd als erkend vastgoedmakelaar bij het B.I.V. (beroepsinstituut van vastgoedmakelaars). Dat maakt dat ze steeds up-to-date blijft inzake ontwikkelingen in de bouw- en vastgoedsector. Een permanente bijscholing en een accurate interne informatieverwerking dragen eveneens bij tot een correct en veilig beheer van uw patrimonium.
    Een volledige dienstverlening wordt gegarandeerd waarbij volgende zaken bijzondere aandacht krijgen:
    Permanente bereikbaarheid. Tijdens de kantooruren via telefoon, fax, e-mail, brief,… buiten de kantooruren voor dringende technische interventies via een apart GSM-nummer. De klant wordt dan geholpen door een beheerder en niet door een anonieme telefoniste.
    Een gezonde wederzijdse communicatie.
    Transparant beheer. o.a. online raadpleging van uw persoonlijke onkostenverdelingen en de gemeenschappelijke documenten (notulen algemene vergaderingen, basisakte, contracten, kostenlijsten edm.) van uw gebouw.
    Stabiliteit en continuïteit.
    03beheer bvba heeft eveneens een verzekering waarborgstelling derdengelden onderschreven alsook een beroepsaansprakelijkheidsverzekering. De klant heeft m.a.w. alle garanties die ze verdient.
    Voor het beheer van een vereniging van mede-eigenaars hanteert 03beheer bvba een beheersloon conform een duidelijke, vooraf ondertekende beheersovereenkomst.

  • Reviews 63

    • vincent in 2024 via Google
      • - Very poor communication and follow-up, documents and emails that are lost during internal transfer within 03Beheer and figures that are incorrect. Ultimately having to recover documents through legal proceedings after several notices of default. Sad
    • Silvana Nenova in 2024 via Google
      • - Poor service and even worse communication with the syndicus! The only job the syndicus takes seriously is sending a bunch of unreasonable amount of invoices each month. Every time you send a mail to report something that needs reparation in the building, takes forever to get a reply from the syndicus, or simply you never get a response back.
    • Boris Krivoshiev in 2023 via Google
      • - If you need them to pay the general bills, I guess they are able to manage that thankfully. But more than this and I am afraid you are in trouble. They might even make large decisions without notifying anyone that could end up costing you significantly more money. Selling our appartment because we had enough was a blessing. Edit: 03beheer replied but unsurprisingly, everything they stated is wrong. I am indeed a previous client of theirs, in the vary same building that Sarah Vrancken that also left a google review no less. Since we sold our appartment before her review, I see things have not changed. And please, your comment that you implement decisions as decided by owners made me laugh. I specifically remember the case of costing the owners 10s of thousands because you chose to pay the liable party with our money when we specifically instructed you not to until we get things cleared up
    Add a review
  • Location

    • Average listing price Listing price < +
    • Average rental price/bedroom < +
    • Average Realo Estimate® < +
    • Population that is single Low High
    • Average age of the population Low High
    • Population that is a big family Low High
    • Population that is higher educated Low High
    • Population that is seeking a job Low High
    • Population that is from other origin Low High
    • Average income Income Low High
    • +
    b
  • Share this page

  • Contact agency

    Contact the agency