Syus

Loading..

Something went wrong, please try again.

Syus

Pro
  • General information

  • Reviews

    • Aron De Ridder in 2020 via Google
      • - Toch geen beste ervaring gehad op veel vlakken. Te weinig respect voor privacy. Ineens komt men onaangekondigd en schaamteloos binnen in de kamer met bezoek. Niet 1 keer, maar zeker 3 keer gebeurd, zowel bij het intrekken als bij het verlaten van de kamer. Minimale (juiste) communicatie. Een aantal valse beloftes zoals een brievenbus die er niet was. Geen (wettelijk verplichte?) rookmelder. Regelmatig problemen met verwarming en warm water. Huurwaarborg komt zeer laattijdig terug op de rekening en pas na meermaals aandringen. Ik ben toch teleurgesteld.
    • Mats Mulier in 2020 via Google
      • - Syus: rampzalig, slechtste ervaring ooit, heeft volledige huurperiode en erna voor massa’s stress gezorgd, blij dat deze ervaring eindelijk achter de rug is. Syus raad ik aan niemand aan! -Te laat kunnen intrekken Er was afgesproken om in te trekken tijdens september 2018, werd uitgesteld naar oktober om daarna nog eens te uit te stellen naar december. -Beloftes niet nakomen: Belofte werd gemaakt om hun meubilair bij intrek weg te zetten zodat ik dat van mezelf kon plaatsen. Dit was bij intrek niet in orde, is een geduw en getrek geweest om dit in orde te krijgen -Schade: Na nauwelijks een paar weken al waterschade onder laminaat. Had dit gemeld, duurde wekenlang voordat dit in orde was om uiteindelijk nog eens terug dezelfde schade te hebben. -Privacy schending: Onaangekondigd mijn studio betreden of aan de deur komen staan met bezoekers om aan potentiële huurders te laten zien. Pure privacy schending dus. Daarna had Syus de belofte gemaakt om dit tijdig op voorhand te laten weten. Bij volgende bezoeken lieten ze dit gewoonweg de avond op voorhand weten via mail. Absurd. -Noodnummer Syus niet bereikbaar tijdens brandalarm! Noodnummer Syus niet bereikbaar tijdens brandalarm, instructies voor brandweer hingen volgens hen niet eens duidelijk genoeg -Bij vragen beloven om terug zelf contact op te nemen. Dit laten ze na. Personeel was onvriendelijk en zeer bot. -Gemeenschappelijke kosten: Gemeenschappelijke kosten betalen terwijl lift maar bleef haperen, het nauwelijks te merken was dat er een kuisteam ter plaatsen was geweest voor de inkomhal. -Adminstratie van Syus is een grote klucht. -Waarborg: Waarborg die na 2 maanden nog steeds niet is terugbetaald is. Beloftes die gewoonweg niet nageleefd worden of genegeerd worden. Syus geeft NIETS om zijn klanten, laten u compleet links liggen. Schandalig.
    • Frank Li in 2019 via Google
      • - I rented a room in one of Syus’s properties from September 2018 to September 2019. Basing on my experience, I completely NOT recommend Syus: • After I cleaned my room perfectly and returned my keys in September 2019, they promised me to fully return my deposit very soon. However, I have waited for more than two months but I still did not get my deposit. To try to get my deposit back, I wrote them two emails and called them more than five times, but they just ignored me! • When I was living there, they entered my room to show it to potential tenants WITHOUT INFORMING ME at least twice. I think they care nothing about their customer service. For anyone considering renting, buying, or investing, BE CAUTIOUS!
    Add a review
  • Listings

    • Average listing price Listing price < +
    • Average rental price/bedroom < +
    • Average Realo Estimate® < +
    • Population that is single Low High
    • Average age of the population Low High
    • Population that is a big family Low High
    • Population that is higher educated Low High
    • Population that is seeking a job Low High
    • Population that is from other origin Low High
    • Average income Income Low High
    • +
    b

    Active listings 43

  • Share this page

  • Contact agency

    Contact the agency

      • Call this agency
  • Our team